tisdag, oktober 20, 2009

Scrub in

Livet smyger sig sakta tillbaks till min kropp. Om det beror på att klockan är 23 på kvällen, eller om jag hamnat i fas med mig själv ska jag låta vara osagt.

Tänk vad mycket som kan hända när man lämnar verkligheten för en vecka.
Slut med dubbla avsnitt av Seinfeldrepriserna (som jag redan sett alla avsnitt av) på 5:an.
Fördelen med detta är dock att jag kan kolla på dubbla Scrubsrepriserna (som jag redan sett alla avsnitt av) utan att behöva zappa mellan kanalerna.

Jag bara måste somna till mina kära sit-coms, annars mår jag inte bra. Alternativet är ju att lägga sig och sova med en bok, men så länge Scrubs lever så kan jag bara inte släppa taget.
Har alltid varit en TV-råtta och kommer alltid att vara det, men har med åren mer och mer övergått till att bli en Natt-TV råtta (undanber mig dock slemserier som Kvinnofängelset)

Undrar om det är därför jag är så trött på mornarna?

Inga kommentarer: