måndag, juli 26, 2010

Varken söt eller sur

Klart jag är missnöjd med mitt semesterväder hittills. Eller ja...i onsdags låg jag ju faktiskt å flöt på en luftmadrass i min alldeles egna plaskepool, samtidigt som jag smuttade på en öl.

Men än har jag inte tappat greppet. Sinnet är lugnt och jag bara njuter av att ha kunnat koppla bort allt tråkigt och jobbigt.

Idag har jag agerat lastbilschaufför, flyttgubbe och som vanligt, mamma. Som tack för hjälpen fick jag ärva nya möbler till min terrass så nu står de bara där och väntar på nästa omgång morronsol.

Har sett tidningsrubrikerna som säger att efter regn kommer solsken så jag håller tummarna för en toppenvecka i Falkenberg i augusti istället.

Nu blir det film som jag egentligen bara vill se för att jag kan pausa och spola tillbaks för att se en superfin väska.

Inga kommentarer: