måndag, november 28, 2011

Den andra lådan

Ett litet inlägg och lite förnedring var det enda som krävdes för att nycklarna skulle dyka upp. Sprang på dom på gräsmattan härute igår kväll. Skönt!

Känner mig just nu totalt dränerad på energi. Jag VET varför och jag VET att jag inte ska vara det då problemet beror på saker som kategoriseras i "låda två". Det vill säga saker jag inte kan påverka själv.

Men jag är inte mer än en människa med fel och brister. Ibland kan jag bara inte låta bli.

Var och en skäms för sig själv, är ett gyllene motto i den lilla Lördagsklubb jag tillhör. Synd att inte det mottot anammas på andra ställen i samhället också.

1 kommentar:

Jen sa...

Roligt att du är tillbaka! :D
Alla har vi våra små faser att gå igenom, och själv känner jag att det där med en gård gör att jag inte hinner något annat än att just pyssla på gården...:/