måndag, november 21, 2011

Budget

Om någon sagt till mig för två år sedan att jag skulle sitta och göra säljbudgetar så hade jag skrattat vederbörande rakt i ansiktet.
Nu sitter jag här och gör allt annat än skrattar.

Jag trivs otroligt bra med mitt jobb och mina arbetsuppgifter, men det här är katastrof. Tror jag blandar in för mycket känslor, mest rädsla. Rädd att mina siffror ska vara bortitok fel och att folk ska börja fundera över vad jag egentligen håller på med, om jag kan något överhuvudtaget.

Förra budgeten så grinade jag, men denna gången tänker jag inte göra det. Trots mina rädslor så känns det faktiskt lite bättre, men jag bara längtar tills allt är som vanligt igen.

Fast det blir aldrig som vanligt igen. Eller ja, det kommer bli som vanligt, men jag måste bara styra upp så det blir vanligt igen. Jag måste själv skapa "som vanligt".

Först ska jag bara lära mig lite halvtres och halfjärs och lykkesmykkesmukke först.

Inga kommentarer: