lördag, januari 08, 2011

Gratis shopping

Idag tror jag att jag ska bevärdiga vår lilla by med min underbara uppenbarelse.
Jag har presentkort på den enda affären som går att handla på i den här byn (förutom bolaget då)

Tyvärr misstänker jag starkt att jag kommer hem tomhänt. Har så svårt att handla när jag får presentkort eftersom jag tänker att jag ska köpa något som jag inte skulle köpt för egna pengar och då tillkommer ju alla dessa valmöjligheter som jag har så svårt för.

Gissar att jag kommer hem med 2 whiskyglas.

2 kommentarer:

Jen sa...

Presentkort är den bästa gåvan. :) och whiskeyglas är ju inte fel. :P

Emma sa...

Exakt, därför tycker jag det är konstigt att han säger att han inte kan träffa henne pga mig. Hade det varit omvänt, om det var han som hade Linn, så hade jag givetvis velat träffa henne även om vi avskytt varann som pesten. Han verkar dock inte resonera på samma sätt..

Jag har iallafall frågat honom flera gånger om Linn kan komma dit, men jag tycker inte direkt han tar sitt ansvar.