tisdag, mars 02, 2010

SOS

Fick denna kommentar på mitt förra inlägg. Antingen kommer det från någon som tycker min blogg är så intressant att denne läst alla mina inlägg från början. Eller så kommer det från någon som verkligen varit med från början.
Jag gissar på Mannen som (tyvärr inte) har allt.

Anonym sa...

På tal om ingenting. December 2007 gav du oss läsare ett nyårslöfte med
1. Sluta röka
2. Fixa - Måla/tapetsera
3. Inte festa så mycket
4. Inte lägga så mycket tid på TV:n
Hur gick det sen ? =)
2 mars 2010 18.45


Jaa, hur gick det sen?

1. Jag började röka. Höll mig rökfri bra länge, men sen valde jag av någon outgrundlig anledning att börja igen. Snart ska jag sluta igen tror jag.

2. Har insett att jag inte är född till att fixa. Det är inte roligt. Därför är mitt kök fortfarande inte färdigt. Men tapeterna ligger under sängen och kaklet ligger i hallen. Snart. Snart.

3. Kan väl aldrig tro att jag lovat mig själv att inte festa så mycket, men eftersom festandet avsåg krogbesök så anser jag mig infriat det löftet. Jag har faktiskt, sedan i början av 2008, slutat gå på krogen bara för att jag inte har något bättre för mig.
SOS (Spotify Och Sprit) is the new shit!

4. Jag följer de TV-serier jag alltid följt, men har lyckats med konststycket att undvika de flesta nya serier som börjat de senaste åren.
Den där med ett plan som krashat i nån djungel - aldrig sett.
Heroes - sett två avsnitt. Det var bra, men var tvunget att offras.
House - aldrig sett.
Robinson - tappade intresset redan när det gick på SVT.
Finns säkert massor av annat bra som jag missat, men nej, jag tror jag överlever ändå.

Nä, nu ska jag röka några cig medans färgen torkar på väggarna härinne. Sen blir det till att festa till det lite med en Kikki-festis till säsongspremiären av Desperate Housewives.

Inga kommentarer: