torsdag, januari 01, 2009

2009

Så kom då äntligen det nya året!
Hade tänkt summera det gamla (för det ska man) men jag hann helt enkelt inte. Har inte suttit för mig själv en sekund idag förrän nu och nu är det redan i morron.

Har haft en jättemysig kväll med toppentjejer, god mat och dryck.
Dock vill nog någon att jag inte ska vakna upp med huvudvärk i morron för jag har druckit drinkar hela kvällen, men inte den minsta tillstymmelse till yrsel. Kan även bero på alla ABBA-låtar jag dragit igenom.

Nu är det dags för mig att slå igen mina blå. Planerar en lååång sovmorron och brunch på resterna av dagens skagenröra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp det var tanken haha! :) Skämt o sido.. Ja jag saknade bus bloggen, har ju haft den i 2 år haha! :) Jaa 08 kan köra upp nånting i arlset för det här året kan inte bli sämre!