fredag, december 28, 2007

Nytt år...

Nya möjligheter brukar man säga va?

Jag är inte en person som brukar lova mig själv en massa saker, för jag vet att jag oftast inte kan hålla dem.
Men i år (eller säger man nästa år?) ska jag göra ett undantag.

Från och med nyår är det följande som gäller:

  1. Sluta röka!!! Det är ju så jävla dumt så man nästan skäms över sig själv!

  2. Fixa till det härhemma, måla och tapetsera. Bort med pensionärsmönstren!

  3. Inte festa så mycket. I alla fall inte ute på krogen...

  4. Blogga. Måste lägga tiden på annat än TV:n (OBS! gäller inte Desperate Housewives och Grey´s anatomy)

Just nu hoppas jag bara jag håller mig frisk till årsskiftet. Vaknade med illröda och svullna halsmandlar. Tänkte i alla fall avsluta året med att röka och gå på krogen och det vill man ju inte missa!





Inga kommentarer: