torsdag, december 08, 2011

Sunk

Hade räknat med att vara hemma vid det här laget, men får man inte ihop det, så får man inte ihop det.

Fick köra sista-minuten-hotell och valde ett annat än det jag huserat på tidigare i veckan.
Kommer in på rummet och det stinker mögel-snusk-och-skit-död-skabbräv-och-jag-vet-inte-vad.

Går ner och äter, upp på rummet men inser att jag kommer kräkas mellan enkelsängarna om jag sätter mig där och jobbar.

Ner i lobbyn och efter 1,5 halv timmas jobb därnere vågar jag slutligen be om ett nytt rum. Personalen är jättetrevliga och skyller på nyligen rengjorda brunnar. Jag skyller på ett gammalt Scandic hotell med 7 våningar. Det är ju för sjutton knappt så hissen går ända upp.

Nu har jag således ett familjerum, lika litet som det förra, men med fler sovplatser.

I morron ska jag i alla fall H E M ! Håll tummarna för att jag slipper snöstormar.

Inga kommentarer: