onsdag, mars 30, 2011

Svart som en karibisk natt

Hjälp! Min blogg har blivit svartare än emo-svart. Känns som jag måste göra någonting åt det. Det värsta är väl att jag inte minns hur man gör, men skam den som ger sig.

Sitter just nu och letar billiga flygresor till Curacao. Nu bara måste jag åka, annars blir det aldrig av. Kosta vad det kosta vill, men helst lite billigare dårå.

Boendet behöver jag dock inte bekymra mig om då jag har kompisar som äger en superfin villa där och om ni kikar in HÄR så förstår ni varför jag bara måste och som ni ser kan ni boka in er själva också

1 kommentar:

Linda.K.E sa...

Åhå! Packa gärna ner mig i väskan också. :D isåfall!
hoppas du hittar något fint alternativ som inte kostar skjortan.

Skönt att få komma iväg ibland, och det förtjänar du!
Lycka till, med både resa och blogg-inredning. :)

Kram från oss! <3